Wierszy kilka wróbla ćwirka

W pałę grzeje,
świat się śmieje,
na Dzień Mamy wierszy kilka
wrzucam - rozsyłajcie linka!!!



"TAJEMNICZE PASKUDY"

Twój pies je padlinę
a potem mnie liże
Ja sobie od niego
tego nie życzę

Przywiąż go do drzewa
lub wsadź go do budy
bo inaczej dam mu
powąchać paskudy



* * *

Masło robi się z Żydów
- powiedział mi nazista
Ja mu na to: "Mydło!"
- on wtedy się zamyślał...



"Na mym ciele"

Blizny niewiadomo skąd
Wyglądam prawie jak Bond
Na mym ciele krwawe cięcia
Dla ciebie nie do pojęcia



* * *

Od pierdzenia
dziura w spodniach
rozszerza się
i rozszerza
Myślę, że
za chwilę z dupy
będzie wejście
nietoperza



"WŁOSY"

Pchełki się już
zagniezdziły
Chcą mnie wtrącić
do mogiły
Łupież mam
oraz łojotok
Potu śmierdzącego
potok

2 komentarze:

  1. Siusiula-gorącura27 maja 2009 07:45

    och vacuś, vacuś,! jets taki super, ze nie musisz juz nic pisac! mnie twoją fankę wszystko cieszy! daj gołe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. już mam zrobione, tylko jeszcze fotoszopka i jadymy!

    OdpowiedzUsuń