воскресенье

Słowo na niedzielę...




* * *

Twoja twarz ropieje
Ręce zawrzodziałe
Lecz pomimo tego
wyglądasz wspaniale.

Jak cię zobaczyłem
prawie oniemiałem
przez tę twarz parszywą
i śmierdzący zadek.



* * *

"Nie wiem"

Zobaczyłem ciebie
za ogromnym drzewem
to był park,
srałaś tam
gdzieś w środek wakacji

Jak mnie zobaczyłaś
trochę się speszyłaś
Nie wiem,
czy ty w domu
nie masz ubikacji...?



* * *

WIERSZYK

O parapet stuka deszczyk
a ja sobie piszę wierszyk
Przeszedł mnie po plecach dreszczyk
Chętnie sam bym się wypieprzył

Wypieprzył bym sam się chętnie
długo, pięknie i namiętnie

O parapet deszczyk stuka
a ja sam bym się wydmuchał
Nawet w tych co jestem ciuchach
nawet, gdy na zewnątrz plucha

Nawet kiedy jest jak jest
sam wypieprzę się jak pies!



* * *

W moich oczach
wszystko gnije
Nawet twoje
słodkie usta

Wszystko
przypomina świnię
(Twoje usta
jak parówka)



* * *

"Mała fraszka na kaca"

Piję wódkę, potem heftam
a rano mam kaca
którego to nie wyleczy
nawet ciężka praca

Chcę by zaszył się gdzieś w górach
zniknął i nie wracał
Bilet ma już na Hawaje
lecz on wciąż gdzieś hasa



Pytanie bez nagrody: co oznacza słowo w tytule posta ? :P [sam przed chwilą nie wiedziałem]

+

BONUS nadesłany przez Katharzyne - komiks absolutnie pozakonkursowy gdyż nawet jakby był w czasie przesłany to by się nie zaliczył bo występuje tam niejaka "świnka" i ginie ksiądz, ale i tak dostałem go tak po prostu, więc też tak po prostu wrzucam ;) (dzięki)

4 komentarze:

  1. Gorąca siusiulka31 maja 2009 09:08

    ha jestem pierwsza komentująca!:D siostry Księżniczkowe mają swoje zboczenia normalnie na punkcie tych księży, szczególnie na punkie kochania jezusa ;D No a blog Vacusia robi sie taki piekniusi i cudowniusi, jak on sam, och... mam nadzieje że zobacze w końcu jego gorącą klatę też tak pięknie obrobioną i narysowaną;p
    ach a o wierszykach nawet nie mam co pisać, wiadomo, jakie one są, wsyzscy je znają i lubiają. Kolorowe buźki na dzień dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz nam w pamiętniczku w kim się zakochałeś każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedizela znaczy i jestem fajny w nagrodę napisz na stronie tytułowej, że mam talent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no niedziela a w nagrodę dostaniesz pochwałę tu w komentarzach: masz talent tarosie big nosie!

    OdpowiedzUsuń