Konkurencja wzrasta...

Wiesz co się liczy !? Szacunek ludzi prawie z Brzeźnicy!



Walczący o rękę władcy kału prawie-z-Brzeźnicy Vacusia rycerze szermierze czy jak tam inaczej ozwać ich można - przesyłają swoje super-hiper prace na mojego hiper-super maila. jednak tylko jedna praca będzie ozwana tą naprawdę super-hiperowską, która mnie urzekła i padłem wprost z wrażenia.

Kogo zabije Bardzo Wściekła Deskorolkowa Świnia !?

Dowiemy się już wkrótce
.
.
.
.
.
.

Tymczasem...




* * *

Uf uf uf...
skarpetki śmierdzą mi
bierę je i szybko
wywalam za drzwi
* * * * * * *
Wszystko pięknie było
dopóki nie padłem
łbem o ziemię twardą
jak penis po wiagrze


* * *

"W stumilowym lesie"

Tygrysek prosiaczka
Prosiaczek Osiołka
Kubuś znowu Gufra
Królik żre mu drąga

Pedzie w stumilowym lesie!
Krzycz, niech wieść ta
w dal się niesie


* * *

"NA WAKACJE"

Na wakacje wezmę ciebie
na Mazury, lub nad Morze
żebyś wreszcie nie stękała
jak ci źle w tej ciasnej norze

Na wakacje cię zabiorę
tam, gdzie nie gra ciągle disko
Będzie pięknie, chociaż wolę
siedzieć w miejscu i chlać piwsko


* * *

"W LATRYNIE"

Pełno tu pająków
mrówek, much i bąków
jednak srać gdzieś muszę
więc się stąd nie ruszę

Dziura pode mną
trochę wysoka
Chlapie mi w pupę
a nawet do oka

I z pola patrzą
na mnie wieśniaki
Cztery panienki
i dwaj chłopaki


* * *

Bez obciachu
w krzakach sram
W sumie także leję
Wśród skowronków
odpoczywam
wiatr mi w dupę wieje


* * *

Na ulicach w moim mieście
rzygowiny chuliganów

Lecz odziwo zamiast piwa
czuć tu przecież sok z bananów...

5 komentarzy:

  1. ja wiem pewnie gienka cosd oldsqulllowego zrobila hehe gasp

    OdpowiedzUsuń
  2. i tu się mylisz mości panie bo jeszcze nie zrobiła nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to nie wiem...Rapto-komiks to mi sie podoba:)) bedzie fajnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. wiersze COOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLL

    OdpowiedzUsuń
  5. biedny kosmita reptoidzki... a wiersze ociekają tłuszczykiem:p

    OdpowiedzUsuń