Ach ten maj...

Jeśli ci słońce
w pałę przygrzało
i nudzi cię twoja rodzina
Mam dla ciebie
złotą radę:
wykąp się w mych wypocinach

Podczas ciasnej jazdy busem
można jej doświadczyć
Kiedy kapie mi z rękawa
a ty akurat nie patrzysz


* * *

Lustro.
Na lustrze jest ślina
Na lustrze w mej łazience
także biała wydzielina
Co to, zastanawiam się
lecz też nie dotykam
ponieważ takich rzeczy
od dziecka się dygam


* * *


Pod mym oknem kuna
rozgryza w aucie kable
Gdy się sąsiad dowie
to ją zmiażdży we imadle


* * *


Babcia się głowi
jak piesek robi
a dziadziu wstał
i na to: "miau"


* * *


Kolejna nudna sobota
znowu w domu dziś posiedzę
będę popijał herbatkę
i jadł kanapki z majonezem

Kolejna nudna sobota
nikt mnie nie chce mieć wśród gości
Także nic mi nie zostaje
tylko picie w samotności

3 komentarze:

  1. Mega fuckin wyje zajedwabisty w chuj kawał szajsu:D
    to byłem Ja Dżonnyyyy Rotten
    Anarchia Madafakers!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. och dżony czuję się zaszczycony twą obecnością, chylę czoła i ciumkam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sid Vicious (ja w tobie, czyli że jesteś moim nastepnym wcieleniem)8 maja 2009 11:38

    Cześć Vacku, widze że nieźle działasz... prawie jak ja za życia... naprawde mnie to śmieszy, cieszy i peszy...

    OdpowiedzUsuń