Jerzy Owsiak czyta Vacka !









Dziwny z ciebie kucharz
masz gust spaczony
Jajecznicę na kale
gotujesz dla swej żony




***





Marzę by z tobą po łące hasać
uwagi w ogóle na nic nie zwracać
układać coraz to
romantyczniejszy rym
lecz co się nie spojrzę
to widzę cię z nim

Chcę zaprosić cię na dobrą kawę
na pyszne ciastko z masą lub bez
Chcę róże dać ci
ze szczerej miłości
lecz on wciąż
przy tobie jest

I piszę sms-y
i robię przesłuchanie
a w słuchawce słyszę
wciąż jego sapanie
Ma frustracja wzrasta,
muszę cię opuścić
Dość już tego zła twojego
idę cię udusić...




















Gdy piję tą herbatę
to zapominam o tym
że wczoraj się zrzygałem
i miałem samoloty




***




"INTERNET KAFE"

Tłustymi paluchami
w klawiaturę stukasz
nie wiem co ty tutaj robisz,
może chcesz się ruchać?

2 komentarze:

  1. Jurek Owsiak4 maja 2009 02:29

    Och Vacku mam nadzieję że dojdzie kiedyś do odczytu twej poezji na Przystanku Woodstock

    OdpowiedzUsuń
  2. Michur niunia andzielisia8 maja 2009 11:40

    ej to o mnie! to o mnie te wiersze ach!:P vacuś jestem twoją muzą.... Odczyt poezji vacusia na Akademii sztuk Przepięknych

    OdpowiedzUsuń