Do konkursu zakończenia jeden został dzień
















Tylko jeden dzień dzieli nas od wyłonienia zwycięzcy konkursu VackaBezMacka! Już jutro wieczorem (niedziela) dowiemy się kim jest ten szczęśliwiec/szczęśliwka. Śpijcie lecz spokojnie ludzie i zwierzęta cierpliwie czekając na wspaniałe wieści...



* * *

U mamy króliki
obdzierasz ze skóry
mówisz, że idziesz
obedrzeć kolejne
Mama twoja mówi
że masz we łbie dziury
a ty obskrobujesz
bo to takie piękne!


"W KINIE"

W kinie ciemno ciemno ciemno
jak w piosence disco-polo
Dziad bezzębny głośno chrupie
Sprajta na mnie wylał kolo
W kinie ciemno, lecz nie szkodzi
prześpię film ten jak się uda
Po seansie z krzykiem wyjdę:
"NIGDY WIĘCEJ BOLLYWOODA!"


* * *

Tak właściwie to cię nie znam
nie wiem po co z tobą jestem
ale chyba tylko po to
by wychodzić z twoim pieskiem



"Padłem"

Naszczałem
narzygałem
posprzątałem.

Zaparzyłem
wypiłem
przetrawiłem.

Usmażyłem
nałożyłem
zjadłem.

Zerzygałem
wysikałem
padłem.

"W LATRYNIE 2"

Lubię jak muskasz
mi podniebienie
w małej, syfiastej
śmierdzącej latrynie
Sikorka śpiewa,
pieski szczekają
a ja miętolę
twoje wymię

2 komentarze:

  1. łał.... najpiekniejszy jest ten plakat zwiastujący gorące niepokoje wśród publiczności... to takie profesjonalne i kolorkowe:p no a wiersze jak zwykle me trzewia najdalsze poruszyły

    OdpowiedzUsuń