KONKURS!!!!! Przeczytaj komiks i weź w nim udział!!!

Przeczytaj uważnie komiks i weź udział w super-hiper-konkursie!










































































Wszystko co musisz zrobić to dorysować własną historię komiksu i zamieścić w nim obraz kogo zabije BARDZO WŚCIEKŁA DESKOROLKOWA ŚWINIA (!?)

Opcje do wyboru:

A) Edmunda (ważny szczegół - dres adidasa)
B) Wrednego Freda (skubany srający ptak)
C) Słońce (wiecznie uśmiechnięty z niczego pedałek)

Technika dowolna (rysunek, farbki, wydzieranka, paint)

Swoje dzieła przesyłajcie o ludziska i zwierzęta na adres vacek88@o2.pl lub vacek88@gmail.com

Nie wierzę w waszą beznadziejność i liczę na to że ktoś skusi się na odrobinę szaleństwa w swym życiu i wyśle mi coś ciekawego (wszystko wrzucę na bloga i bedziecie sławni)


[powiedzmy że w niedzielę wyłonię zwycięzcę - albo i nie wyłonię - zależy czy prace będą super-hiper. a i jeszcze nagroda... ale o tym wkrótce]


To tyle odnośnie konkursu a teraz kilka kolejnych nędznych wierszy:





Gdy patrzę jak świnie
żreją przy korycie
przypomina mi się
całe moje życie.


* * *

Nazizm jest O.K.
uwielbiam głos Hitlera
i jego przemówienia
kiedy się wydziera

Kiedy macha ręką
i muchy odgania
to wtedy najbardziej
lubię tego drania


* * *

Wali ci z ryja
co żeś ty jadł ?
idź umyj buzię
bo nawet koń padł


* * *

Nie licz na dzień dobry

Średnio jestem
dzisiaj dobry
a więc nie licz
na "dzień dobry"

Nie licz na to
także bo
jesteś jak ten
osioł w Zoo

Wpychasz się
w kolejkę mi
wypierdalaj -
tam są drzwi!


* * *

Wielka sraka z mego dupska
wyleciała.
Chyba długo w tej otchłani
nocowała.
Wielka sraka, bo wpieprzyłem
wcześniej tonę ciasta
Spójrz do klopa, jaka wielka
powiedz: "who's the master!?"

5 komentarzy:

  1. łał kolejna porcja pieknych cudownych wieeerszy... a konkurs tez super, chyba narysuje cos pieknego i cudownego, polece innym zwierzetom i beda mowic: " mi teś!!! mi teśśś!"

    OdpowiedzUsuń
  2. WEJDZ NAMOJEGO BLOGA TAM POWOLI CIAG DALSZY:d
    WWW.GASPAR86.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na maila tez wyslalem!!! gasp

    OdpowiedzUsuń