***

Choć masz na głowie
łupież i wszy
to włosy twe pachną
jak kwieciste bzy

Choć w oczach twoich
znajduję wciąż śpiochy
To działasz jak opium
więc po co mi prochy?

Piersi twoje wygląd mają
niczym dojna krowa
Ale w sumie jesteś fajna
i mi się podobasz

Śmierdzi z ust ci cebularzem
jak od mojej babki
ale chyba się poświęcę
i kupię ci kwiatki

***

Lubię mieć katar
bo wtedy mam darmową zupę
nie będę brał od Caritasu
i zawracał im dupę

Niech biedniejsi się najedzą
bo głodni tego lata
bo ja i tak preferuję
zupę a'la katar

***

Gram w bilarda,
gdyż się nudzę
Czekam na przystanku.
Ciekawe znalazłem
zajęcie sobie
o tym nudnym poranku.

Nie wygrywam,
lecz grać muszę,
bo zmarzną mi łapy.
Myślę, że
byłoby lepiej,
gdybym był kudłaty.

3 komentarze:

  1. och mam nadzieję, że już wkrótce będziesz sławny, a tłumy będą sie dobijac o licencje dla twego tomiku poezji...

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewno tak musi być nie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarabianie pieniądzów na tym co się lubi jest dla Ciebie bezpieczne i przyjemne... :P

    OdpowiedzUsuń