Na Wielkanoc klocek ci w ucho na noc

***

Smród kaszanki z mej pupeczki
w moment się wydobył
był to niczym śpiew kanarka
albo wilczy skowyt


***

"Ruchając twego psa"

Słyszę swoją matkę
gdy psa jebię twego:
"synu nie rób tego,
idź układać LEGO".
Lecz nie mi jest dane
mamy mej słuchanie,
więc coraz to bardziej
wciągam się w ruchanie

***

"Przed twymi drzwiami"

Dostałem twoje zdjęcie
od kumpla swojego
Podobno kradniesz konie
i jesteś dziewka równa
Ty nie chcesz raczej wyczuć
czegoś niemiłego
Więc sprawdzam na obuwiach
mych, czy nie mam gówna

***

Gdy każą się myć
a nie chce ci się
Gdy każą być wege
a ty mięso żresz
Gdy wygląd mój
zniesmaczył cię
przesrane stary,
naprawdę źle...

Przesrane stary,
naprawdę źle
Wtedy gdy dziewka
nie kocha cię
Lecz weź ty wcale
nie przejmuj się
bo zawsze pokochać
mogłeś i mnie
(i wtedy dopiero
byłoby źle)

***


Minęło tyle lat
a ja dalej mam pryszcze
i choć chcę ich już nie mieć
i ciągle je niszczę
To dalej je mam
i nic nie pomaga
ni maście, ni zioła
ani czary maga...


2 komentarze: