Abrakadabra to czary i magia, sekretem jest przepis na nakrotyczny szał

***

Zobaczyłem pod prysznicem
twe włosy łonowe
Obok mydło, żel pod prysznic,
lody truskawkowe,
oraz spermę strusia,
więc dziwię się temu
Czemu tam go trzymasz,
a nie w ZOO, no czemu...?

***

Mój brat ma polucję
bo śnią mu się piersi
widocznie podnieca go
wycie kukiza

Nakryłem go raz pewien,
gdy czas mnie mierził
a on wtedy właśnie
po sutkach się miział

***

Podobno ogórek wybiela
tak mówi mamusia
A dzisiaj jest niedziela
więc wybielę se siusia

***

Ptaki z dachów spadają
krowy w sumie zdychają
Tata powiesił się na drzewie...

Więc słuchajcie chłopaki,
morał z tego jest taki
Muszę się wykąpać, bo cała jebię..

***

Muszę cię wyprosić,
bo mnie już zanudzasz
Muszę cię wyprosić,
bo z tobą jest nuda.
Wyproszę cię, bo kurcze
szczękam sobie szczęką
Muszę cię wyprosić,
więc wyłaź gówienko...

3 komentarze:

  1. komentarze vacus ma na żywo;p kurrr pointa i peunta jest powalajća mnie na kolanisza. Wogole słów si e nie urzywa, jeno dzwiekow do komentowania bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. "Hee" "HYhy" "kurrr" "łee" "Ohoho"

    OdpowiedzUsuń
  3. vaclawie szymborski no, coz rzec ja moge
    klawe masz te wiersze a i na komiks mam juz pomysl hehehe gasparooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń