Zobacz kto czyta VACKA!

Znani ludzie nakryci na czytaniu wierszy Vacka Bez Macka!




W atmosferze Lenor
w wymiocinach szynka
W odbycie kondomik
a na warach szminka
















Pięć dni w tych samych skarpetkach
Pięć dni w tych samych majtkach
Pięć dni nie mył napletka
Pięć dni mu śmierdzą jajka
Pięć dni żona wyrzuca
tego Pana z domu
Pięć dni to jest już długo
lecz komu jak to komu...













Zerknąłem na film
z Murzynem w roli głównej
Ktoś mówi, że to biały
tylko uciorany w gównie

"Nie wierzę!" - wykrzyczałem
srając też jak pies
by później się uciorać
i sprawdzić jak to jest










Dziewczynki chcą ciągle świecące prezenciki
Chłopcy już od dziecka chcą do Ameryki
Obojniak i prezent zechce i też Stany
Dorobię sobie kreskę, bo jestem zachłanny
















Po drodze do domu
zrywam kwiaty
Włożę je w kubek
zamiast herbaty
Gówno wypieprzę
stąd jak z armaty
Bo dziś chcę wąchać
piękne zapachy












"Poranek"

Wysrałem siebie
zęby umyłem
twarz tylko z grubsza
Psa opieprzyłem

Piękny poranek!
Cudny!
Nie wstrętny!
Nie zmienia to faktu,
że jestem walnięty

11 komentarzy:

  1. och vacus, kolejny raz przejawiłes nam swoje wszechstronne talenty... pewnie musisz miec niezłego paparaziego, że ci takie super fotki zrobił, dzięki niemu już w krótce można zrobić serwis "Pudelek Vacka".
    Skurr naprawde sie trzeba nudzić zeby takie grafiki walic....;p
    a wierszykiu sa oczywiscie piękne i cudowne, wpadaja w wir kosmosu, i objawiają nam absurdy naszej rzeczywistości. Humor i groteska ach

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, to tajemnica że czytam vacka bez macka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżonny Rotten8 czerwca 2009 05:36

    Sid ! nie wiedziałem że ty tez :O, dobry shit:D

    OdpowiedzUsuń
  4. sami znani ludzie czytaja vacka bez macka... łał... myślałem że jestem jedyny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde Wacek, albo ja czegoś nie kapuję, albo nie wiem jak tutaj się podpisuje... w kazdym razie wiesz kto pisze :D bardzo znana Księżniczka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. w "Komentarz jako:" wybierasz "Nazwa/Adres URL", a w ogóle to czuję się zaszczycony obecnością różnych dżonów, sidów i lechów wałęsów!!! fajowo i niech LOL będzie z wami

    OdpowiedzUsuń
  7. -----<< Już wiem dlaczego byłeś wczoraj zły, zrozumiałem to kiedy znowu odwiedziłem Twój zadziwiający dziennik sieciowy :]
    Świetne grafiki, fabuła komiksu oldsqul'owa - musimy koniecznie o tym porozmawiać :D ->> > >

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś dziś na na koncercie Lao Che ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałem że zrobili mi to zdjęcie :D tatuś mam plana sprzedajmy płyty Vacka pażdiochowi hłe hłe hłe haaha

    OdpowiedzUsuń