Czerwcowy zawrót głowy



Zostawiłem samą ciebie
przytuloną do poduszki
Jednak cię znów ujrzę rano
Razem jeść będziemy kluski

Razem znów będziemy
Razem znów
Razem

Zostawiłem ciebie samą
Trochę mi cię teraz szkoda
Jednak rano, kiedy przyjdę
dam ci zakosztować loda

Loda dam skosztować
Loda dam
Loda








"pewien pojebany sen"

Spotkałem człowieka bez twarzy
We wrzątku twarz sobie sparzył
To był czerwiec, padał śnieg
i był to trzynasty wiek











"Z wizytą"

czekam na moment
gdy powiesz mi
"świry do przodu
próchno za drzwi"

Czekam i czekam
a ty nic nie mówisz
może po prostu
mówić nie umisz...?






Kiedy byłem mały
nie wiedziałem co to "łżesz"
Ale teraz z przyjemnością
powiem ci, że łżesz jak pies













I don't wanna hear about it
This is stupid, man
Tell me about Britney Spears
But not Eminem

4 komentarze:

  1. Poeta...:D Dobre wiersze:)
    @Janeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Siusiula-gorącura13 czerwca 2009 11:07

    łał, widze, grono twych wyczekiwanych fanek rośnie i rośnie, a ty nie mozesz się już od nich opędzić, i pewnie już niedługo dodasz swe nagie forki z klatą, której wszyscy tak czekają... ach wtedy będę musiała odejść i to będzie koniec naszej miłości, ale zostanie legenda i nakręcą film ala "Sid & Nancy"...;)i zaśpiewam "ze mną można pójdz na miodowisko i zjeść wszystko..":p

    OdpowiedzUsuń
  3. Vacek skontaktój sie z Kokosem to pilne i wazne

    Odnosnie bloga :) Spox podoba mi sie



    Bogdan

    OdpowiedzUsuń
  4. do Bounty nie mam numeru! niech mi wyśle na maila vacek88@o2.pl

    /moją największą fanką jest michurzyca więc siusiulo nie masz u mnie szans! phi

    OdpowiedzUsuń