PO PREMIERZE!!!

Niedzielnym słonecznym porankiem 12 lipca 2009 zakończyliśmy wspólnie z gośćmi premierę drugiego krążka D.I.Y. Vacka bez macka. Impreza odbyła się w bocheńskich pobliskich polach murowiańskich i miała nieziemski charakter ;) dzięki wszystkim za przybycie oraz zakupienie wszystkich płyt z pierwszej serii!!! Poniżej pierwsza fala zdjęć z mojego aparatu, ale wcześniej kilka spraw do objaśnienia.

1) O płycie...

Płytę wyprodukowałem całkowicie sam, jednak są osoby bez których pomocy ta CD byłaby znacznie później, lub (co gorsza) nie byłoby jej wcale ;) [eno chyba zbytnio dramatyzuję]. Wobec tego chciałbym podziękować:

SOBIE za to żem jest Vacek bez Macek ;)
ADRIANOWI za słuchawki
KAPUHOWI za gitarę i basa z którego jednak nie skorzystałem
JABOLOWI za miejsce na nagrywkę wokali
NORDOWI za rady do których się ostatecznie nie zastosowałem
BEŁTOWI (lub Iwowi jak kto woli) za folię na płyty
oraz osobie, która moją największą, najwierniejszą i najszczerszą fanką jest, która otuchy w tworzeniu mi dodwawała oraz nawet gdyby świat się palił, walił i Posejdon piorunami trzaskał byłaby przy mnie mówiąc naprawdę ciepłe słowa i zawsze słuchałaby moich pieśni, czyli dla znajomych po prostu GIENA !!! a dla mnie to już troszkę inaczej ;)
dla Niej ode mnie bUzZiAtShHkiIi :*:*:*:*:*

Jak o kimś zapomniałem, wybaczcie i się przypomnijcie!

2) O konkursie...

Konkurs wygrał Mr Nord za swój wiersz który był krótki, jednak ciekawy ze względu na poetycką formę i ten stolec mego brata ;)

Oj Vacek Vacek...
cóżeś ty uczynił,
stolec z blend-a-medem w kiblu żeś pomylił,
Dla mnie spoko, dla twej dziewczyny wielka strata,
że wali ci z ust, stolcem twego brata.

(i snusem boś jest bucem).

Nie pamiętam żebym kiedykolwiek pchał do buzi bracią kupę, ale może urwał mi się wtedy film?

Następnie wiersz Mr Gaspara

OJ VACEK VACEK - JAKO EDMUND PISZĘ
JEŚLI TY TO CZYTASZ - JA NA KLAMCE WISZĘ
NICZEGO NIE WIDZĘ JUŻ - NICZEGO NIE SLYSZĘ
KUPĘ CO ZROBIŁEM WCZEŚNIEJ W MAJTKACH TERAZ KISZĘ
TO PRZEZ CIEBIE PRZEZ TWE MACKI TUTAJ SIĘ ZNALAZŁEM
CHOCIAŻ NIE WIEM SAM JUŻ W JAKI SPOSÓB TUTAJ WLAZŁEM
TWOJE PŁYTY - JAK JE SŁYSZĘ - MAM OCHOTĘ PUŚCIĆ PAWIA
ADRIAN, JABOL I PÓŁ BOCHNI JUŻ DO TEGO MNIE NAMAWIA
ALE JEŚLI CZYTASZ WIERSZ MÓJ ZNACZY TO, ŻE KOPYRDNĄŁEM
JAK GIT FUNFEL W CIEMNEJ CELI DUCHA WYZIONOŁEM...

Jak zobaczę stado pawiów na bocheńskich chodnikach to będzie znaczyło że Mr Gasp przesłuchał płytę!

Oraz wiersz dziewczyn które nie chciały się ujawniać, za to pozwoliły się przedstawić jako K&R

1. Wacek Wacek co z Ciebie za facet
Ty kozy masz w nosie
i dłubiesz je jak prosie
zapach twych skarpetek
nie przyciąga kobietek
umyj Se napletek
masz ciuchy bez metek

ref. Łoooj Wacek Wacek
… lalala

2. Ty mój ogierze
z instynktem jak zwierze
wyruchałeś dziś dwa jeże
rżniesz wszystko co popadnie
nawet jeśli nie wygląda ładnie
Śmierdzi Ci z tyłka kupą
Bo chodzisz z niemytą dupą
Muchy za Tobą latają
I ptaki na Ciebie srają.


ref. Łoooj Wacek Wacek
… lalala

3.Wacek Ty cipko bez jajek
nie dostaniesz już fajek
bo się nie zaciągasz
i tak chujowo wyglądasz
nawet z tym Peckiem brudnym
w swoju w swoim ryju nudnym.

ref. Łoooj Wacek Wacek
… lalala

4. Jesteś strasznym tumanem
Niebieskookim bałwanem
Matura ledwo co zdana
Masz mózg jak małpa banana
Nie uważało Się w szkole
Na kolejce chlało jabole
I takie głupie wyrosło
O!! pojechałem już ostro!!

Rzeczywiście pojechane ostro, dosyć długo (no i częstochowsko przy okazji ;)) ale przede wszystkim "oj vacek vacek" zbrakło ! twarde zasady !

Aha byłbym zapomniał o wierszu, który nie dotarł na mego maila, jednak na 100% wygrałby konkurs, ponieważ jest krótki, treściwy i jakże mnie obraził (diss na max):

Oj vacek vacek
z ciebie bardziej baba niż facet

autorstwa Sióstr Woźnych.

dzięki za wzięcie udziału w konkursie i zapraszam do następnych kosmicznych rozgrywek. Zwycięzca otrzymał nówkę cd.

3) O premierze...

Oto prezentuję galerię jak narazie tylko moich zdjęć zazwyczaj autorstwa Gieny, jutro albo dzisaj wieczorem foty z aparatu Karoliny W.
Tylko dla widzów o mocnych nerwach! Szczególnie porażający jest widok jedzącego Bąbla (!uwaga!)
Nie myślcie że tylko tyle osób było, to był dopiero przedzmierzchowy początek imprezy.
























































































To tyle ze zdjęć.
Zapraszam do
komentowania oraz bardzo proszę o opinię na temat płyty!!!!!!!

(Jak ktoś nie rozumie tekstów przeze mnie śpiewanych to za niedługo pojawią się one na blogu do przeczytania)

Pozdro vacek bez macek.

4 komentarze:

  1. najwazniejsze o czym zapomniales to to ze WSZYSTKO ODBYWAŁO SIE NA MOIM KOMPIE!!! czyli bez niego nie bylo by plyty;p i to przede wszystkim jemu trzeba dziekowac za to ze byl i sie nie zepsol;p.... och premiera byla calkiem spoko, zdjecia jednak nie sa az tak do dupy jak myslalam, mimo rozlatanej początkowo pijanej ręki itd. Własnie wiersz woznych jest najlepszy, i najlepszy dojazd dla vacka bez macka to "piotrunia"!
    Warto dodac, ze pierwsza seria sprzedała sie szybko, a płyt nawet zabrakło i trzeba bedzie tłoczyć druga serie ;)
    po za tym został ketchup, musztarda i dwa piwa:D
    mam nadzieje ze plyta sie pododbała wszystkim, nawet nie bede o niej tu pisac bo to wstid, ach, vacek jest teraz taka gwiazda we fleszu reflektorów, teraz na jego widok naprawde wszystkie będą piszczec i udawac ze to myszy!

    GRATULACJE, i duzo innych takich!!! naprawde nikt nie jest taki super, nawet zaden świr i sid vicious;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Psia krew co ja tam jadłem ze sie tak sie skrzywiłem XD Bombel.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiełbasę z psa chyba.
    zapraszam do komentowania i wrzucania opinii na temat płyty bez kitu ach, piszczmy że to myszy i udawajmy wszyscy najlepiej. błysk fleszów mnie oszałamia i teraz ide wrzucić w kanał

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyta zajebista! Jeszcze lepsza od poprzedniej:) Ostatnio pewne dziewczyny wyciągnęły mnie w nocy na szluga, więc wchodzę do samochodu i co słyszę?... Nowego Vacka bez Macka!!! Rewelacja i czekamy na następną.. Promocja płyty też elegancko - dawno tyle wiary w plenerze się chyba nie spotkało:)) pozdrawiam i życzę powodzenia -)) gasp

    OdpowiedzUsuń