Na rozluźnienie waszych zwieraczy ktoś taki jak ja wierszem zarzucić raczy

Ojeja ojejku coś mało tekstów jak na dzisiejszy dzień przybywa na maila, ale wiem że doczekać się już nie możecie nowej p(ł)yty dlatego niżej udostępniam kilka wierszy coby wam się przyjemniej czekało. [ Ach właśnie dzisiejszego ulewnego dnia odbyło się przedpremierowe słuchanie nowego Vacka Bez Macka! ] ... Tra lala hop sasa



* * *

W poprzednim wcieleniu
gwałcili mnie w więzieniu
Nie chcę już tam wracać
Choćbym miał cię zmacać



* * *

Świeci słońce,
a na łące
pasą się ze trzy zające...

Skubią trawsko
srając na się
V.B.M. na faunie zna się

Obserwuję te zające
na czerwcowej leżąc łące

Już po trawce są skubańce!
Teraz idą robić brzdące



* * *

"Kraj drugiego świata"

O, Disnejlend
O, Makdonald
Super super.

Rzuć to wino
na wakacje
ruszmy w końcu kuper.



* * *

W sidła namiętności mnie wpędziłaś
Tak się strasznie ciągle do mnie wiłaś

Wciągasz mnie i wciągasz
w namiętności sidła
Nie mam nawet czasu,
żeby pójść do kibla


*


Premiera już w sobotę także jak to się mówi - zamówcie ładną pogodę, sproście ludzi i przygotujcie po 7 pln ;)


P.S. apropos konkursu: na jeden tekst zwycięski przypada jedna płyta - liczę na wyrozumiałość :P wyniki w piątek lub sobotę rano.

pozdrowienia od podziemia.

2 komentarze:

  1. Siusiula-gorąca lala8 lipca 2009 04:21

    migawki twórczości Vackowej, powodujące że wszystkie fanki sciagaja staniki i wydobywją z siebie piski "i udają ze to myszki"!
    Impreza bedzie ostra pod warunkiem braku deszczu i duzej ilosci alkoholu.
    i trzeba bedzie o niej odreagowac coby sie w tym wcieleniu oswiecic...

    OdpowiedzUsuń
  2. udawanie że to myszy to dopiero będzie ale w sobotę, bedzie tylko pipipi a ja chodził będę z dyktafonem

    OdpowiedzUsuń