Warte zapamiętania złotomyślowe wiersze

Zawieruszonych i zakurzonych parę krótkich wierszowanych złotych myśli. by vbm


"Pocałunek"

Zebrałem się na to
by cię pocałować
bo nie mam zamiaru
wciąż się izolować.
Podchodzę do ciebie
jęzor pcham do gęby
a wszystko co czuję
to te twoje zęby.

Zamknęłaś paszczę.
Chyba ci naszczę.

Chcę byś wpuściła
mnie do języczka
bo ta okazja
jest prze magiczna
A ty udajesz
wciąż zakonnicę
więc cię obsiuram
swoim penisem



* * *

Ala ma kota,
a kot ma Alę.
Kot po przeszczepie
Ala po zawale.
Kot ją drapię w plecy
a Ala dla hecy
bącura mu w twarz
-Masz koteczku, masz!



* * *

Twierdzę że
są wspaniałe
Zęby me żółte
nie białe



* * *

Po całym lesie
smród padliny się wlecze
Ciekaw jestem czy to łoś
a może w rowie leży ktoś...



* * *

To co leci tutaj
trochę jest za wolne
dawaj więcej czadu
bo zaraz pierdolnę



* * *

Spotkajmy się tam
gdzie ostatnio srałem
Pamiętasz dobrze to miejsce

Trochę srać się
tam strachałem
bo było bardzo wcześnie

Spotkajmy się tam
przyniosę róże
Przyniosę też pomadki

Gówno moje
już zwietrzało
więc będziesz wąchać kwiatki

1 komentarz:

  1. całkiem z zcycia wziete wierszyki... naprawde inspirujące, a tak naprawde to przedstawiające obrazy dla wyobrazni bardzo dziwne...
    Pytały motyle skąd nas tu tyle? (kotłują się)
    V Be Emie zmień Avatara bo ten przynosi pecha!

    OdpowiedzUsuń